Powierzchnia biurowa wymaga regularnego utrzymywania porządku i czystości. Biuro to miejsce w którym gościmy klientów, w związku z tym konieczne jest to aby zachować w nim dostateczny porządek na co dzień. Osoby, które nie mają na to czasu, sięgają po pomoc wyspecjalizowanych firm. Wybór odpowiedniej z nich nie jest łatwy. Na rynku bowiem funkcjonuje bardzo dużo firm oferujących usługi sprzątania biurowców. Na co zwrócić szczególną uwagę, aby uniknąć współpracy z nierzetelną firmą?
Po pierwsze: Doświadczenie
Sprzątanie, choć z pozoru może wydawać się bardzo prostą czynnością, w rzeczywistości wymaga sporych umiejętności i doświadczenia. Firmy musza bowiem mierzyć się z wieloma problemami takimi jak: dojazd do klienta w umówionym terminie, zadbanie o sprzęt oraz środki czystości, zorganizowanie zastępstw na wypadek choroby pracownika i wiele więcej. Firma, która działa na rynku od dłuższego czasu, z pewnością ma wypracowane skuteczne rozwiązania tych problemów.
Po drugie: Kadra
Jak już wcześniej wspominaliśmy, firmy sprzątające muszą liczyć się z sytuacjami, w których pracownik bądź pracownicy zachorują. Taka sytuacja wymaga natychmiastowego zorganizowania zastępstwa. W przypadku małych firm może to stanowić duży problem. Czym większa kadra pracowników w firmie tym większa szansa na to, że uda się stawić czoła temu problemowi.
Koniecznie sprawdź: Sprzątanie biur od freshoffice.eu
Po trzecie: Zakres usług
Właściwie od tego punktu powinniśmy rozpocząć poszukiwania firmy sprzątającej. Jej oferta musi bowiem pasować do naszych potrzeb. Zwróćmy uwagę na to czy firma zajmuje się takimi pracami jak np. pranie dywanów i wykładzin czy dezynfekcja pomieszczeń. Unikniemy w ten sposób sytuacji, w której będziemy musieli szukać następnej firmy do wykonywania określonych czynności.
Po czwarte: Cennik
Zazwyczaj firmy dokonują indywidualnej wyceny sprzątania danego pomieszczenia. Na cenę mają wpływ różne czynniki. W związku z tym trudno określić jedną, sztywną stawkę. Niektóre firmy mają jednak poglądowy cennik swoich usług, dzięki któremu będziemy mogli mniej więcej zorientować się w cenach.