Call center jako telefoniczne centrum obsługi klienta w większości przypadków stanowi formę pierwszego kontaktu z klientem. Doskonale wyuczeniu i przygotowani do pracy pracownicy call center odbierają telefony i prowadzą rozmowę z klientami na tematy dotyczące sprzedawanych przez firmę produktów lub świadczonych usług. Call center to narzędzie, z wykorzystaniem którego możemy skutecznie nawiązać i utrzymać relację z klientem. Nie każdy jednak posiada warunki do zorganizowania biura obsługi klienta w swojej firmie. W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem okazuje się być outsourcing call center.
Jakie korzyści daje takie rozwiązanie?
Jedną z licznych zalet outsourcingu jest zmniejszenie kosztów związanych z zatrudnieniem oraz późniejszym przeszkoleniem pracowników. Osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem budują swoje doświadczenie setkami godzin przeprowadzonych rozmów. Skorzystanie z zewnętrznej firmy to gwarancja uniknięcia wielu błędów popełnianych z braku określonych umiejętności oraz doświadczenia. Outsourcing usług call center pozwala również na uniknięcie konieczności wygospodarowania dodatkowej przestrzeni oraz zakupu specjalnego sprzętu. Wiąże się to nie tylko z dużymi wydatkami ale również stratą dużej ilości czasu.
Ile kosztują takie usługi?
Outsourcing call center to usługa, która zawsze jest wyceniana indywidualnie. Musimy wziąć pod uwagę fakt, że każdy produkt bądź usługa rządzi się swoimi prawami. Wymaga to idealnego dopasowania działań do konkretnego typu projektu. Niemniej jednak na cenę obsługi call center mają przede wszystkim wpływ takie czynniki jak:
– oczekiwane efekty
– grupa osób, do której zamierzamy dotrzeć ze swoim produktem bądź usługą
– ilość klientów z jaką mamy zamiar nawiązać kontakt
Każda firma specjalizująca się w obsłudze call center posiada własne kryteria wyceny. Powyższe elementy mają jednak największy wpływ na poziom ceny. Zanim podejmiesz współpracę z odpowiednią firmą, możesz liczyć na kompleksowe przeanalizowanie Twojego projektu oraz jego dokładną wycenę.